Najčastejšie kladené otázky

1. VÝBER TOVARU

Neviem, ako si vybrať produkt, môžete mi poradiť?

Áno, samozrejme. Kontaktujte nás telefonicky, prostredníctvom chatu alebo e-mailom na adrese Info@senteso.sk

2. NÁKUP

Ako si môžem objednať?

Najjednoduchší spôsob objednávky je cez náš online obchod www.senteso.sk. Objednávky môžeme prijímať aj telefonicky. 


3. MUSÍM SA U VÁS PRI PRVOM NÁKUPE ZAREGISTROVAŤ?

Nie. Nakupovať môžete bez registrácie.


4. PLATBA

Ako môžem platiť za tovar v e-shope?

Pri online objednávke môžete platiť priamo kreditnou kartou prostredníctvom platobnej brány ComGate, prevodom cez Paypal alebo na dobierku.

Ako uplatniť zľavový kód?

Ak máte zľavový kód, ktorý chcete uplatniť, zadajte ho do políčka pre zľavový kód. Zľava sa okamžite zapíše do konečnej ceny. Ak máte problém s uplatnením zľavového kódu, kontaktujte nás, radi vám pomôžeme.


5. DOPRAVA

Za ako dlho po objednaní mi bude výrobok odoslaný?

Ak je objednaný výrobok na sklade, balík odošleme najčastejšie nasledujúci pracovný deň po odoslaní objednávky. 

Čo ak ma kuriér nezastihne doma?

Spoločnosť PPL uloží zásielku v depe a vy dostanete textovú správu s informáciou, kedy vám bude zásielka opäť doručená.  Spoločnosť DPD doručí zásielku opäť nasledujúci deň a bude vás informovať prostredníctvom SMS alebo e-mailu. Česká pošta vám zanechá oznámenie o neúspešnom doručení a uloží zásielku na pošte.

Koľko stojí doprava?

Prepravné náklady sa určujú podľa hmotnosti a veľkosti balíka a líšia sa v závislosti od vybraného dopravcu a spôsobu platby.

Čo ak je zásielka poškodená?

Nepreberajte tovar od prepravnej služby! Ak sa tak stane, neznepokojujte sa, ale okamžite nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom. Budeme od vás potrebovať fotografie poškodenej zásielky. 

 

6. VRÁTENIE A REKLAMÁCIE

Ako môžem tovar vrátiť?

Tovar môžete vrátiť v súlade so zákonom do 14 dní od zakúpenia. Upozorňujeme, že tovar nesmie byť používaný (iba vyskúšaný doma bez nosenia na tréning atď.) Musí byť vrátený v pôvodnom obale a so všetkým príslušenstvom. Nesmie byť nijako poškodený a náklady na prepravu idú na vaše náklady. Tovar môžete vrátiť v súlade so zákonom do 14 dní od zakúpenia. Návratku si môžete stiahnuť TU.

Ako reklamovať tovar?

Tovar je možné reklamovať v záručnej dobe zaslaním na adresu e-shopu. Postup podania reklamácie je uvedený v zmluvných podmienkach. Reklamácie tovaru sa riadia platným Občianskym zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa. Formulár sťažnosti si môžete stiahnuť TU.