Ako efektívne spaľovať tuk a budovať svaly

5 overených krokov na spaľovanie tukov a budovanie svalov

Mnohí z nás si už niekedy položili tieto jednoduché otázky alebo ich variácie: "Ako môžem nabrať svalovú hmotu? "Ako mám spaľovať tuk?"

Samozrejme, odpoveď je zložitá, pravdepodobne ste na to prišli aj vy. Proces je komplikovaný, ale nie nemožný... Pokiaľ ide o získanie vypracovaného six-packu a spevneného tela, úlohu zohráva viacero faktorov. Aby sme vás však dostali na správnu cestu a pomohli vám nastaviť správny režim tréningov na spaľovanie tukov, rozdelili sme tento proces do piatich ľahko stráviteľných krokov.

Pri tréningu nezabudnite na vhodné oblečenie a vybavenie. Vyberte si vhodné športové oblečenie, napríklad od značky PRiDEorDiE.

Výbava na trénink boxu


1. Cvičte ráno nalačno

To môže byť pre mnohých ľudí problém, nie ste ranné vtáča? Možno by ste sa ním mali stať. Pravdepodobne ste už počuli pojem "kardio nalačno", práve v prípade, že chcete efektívne spaľovať, je teraz ten správny čas ho použiť. Podľa mnohých štúdií je cvičenie po prebudení a na lačný žalúdok účinným spôsobom spaľovania tukov. Navyše si predĺžite čas pôstu, čo je v poslednom čase tiež veľmi skloňovaný pojem v oblasti spaľovania tukov a zdravého životného štýlu.

Mladý muž ráno vstává z postele


2. Znížte príjem sacharidov

Zníženie príjmu sacharidov určite pomôže pri zhadzovaní kíl (a to rýchlo). Je to stará známa, ale nie veľmi populárna pravda. 

Ak to chcete vyskúšať, postupne znížte celkový príjem sacharidov o 25 g každý deň počas jedného týždňa. To umožní vášmu telu aklimatizovať sa, pretože pri chudnutí pracuje s menším množstvom.

Muž leží na gauči a jí chipsy


3. Zdvíhajte činky

Chcete vidieť, ako sa tuk skutočne znižuje? Cvičte s činkami. Zdvíhanie činiek je kľúčovou zložkou, ak chcete spaľovať tuk, a podľa štúdie uverejnenej v časopise Obesity je na udržanie plochého brucha účinnejšie ako kardio. Vedci analyzovali, ktoré aktivity mali najväčší vplyv na obvod pása účastníkov počas 12 rokov, a našli odpoveď na otázku, ako bojovať proti brušnému tuku. Ukázalo sa, že muži, ktorí sa denne venovali 20 minútovému silovému tréningu, získali s pribúdajúcim vekom menej brušného tuku v porovnaní s mužmi, ktorí strávili rovnaké množstvo času behom.


4. Jedzte viac zelenej zeleniny

Ovocie je skvelé, ale je tiež plné cukru. Uprednostňovaním zelene v jedle získate kľúčové živiny a antioxidanty a zároveň znížite príjem cukru, sacharidov a celkového množstva kalórií. Jedno jablko má 125 kalórií a 25 gramov sacharidov. Jedna veľká červená paprika má 40 kalórií a 5 gramov sacharidov. Chápete, čo máme na mysli?

Mladý muž drží zeleninu v ruce


5. Doplňte energiu

Správna výživa je nevyhnutná na to, aby váš tréning stál za to. Po tréningu si naplánujte konzumáciu sacharidov, aby ste doplnili hladinu glykogénu a obnovili zásoby energie na ďalší tréning. Konzumácia bielkovín po tréningu je nevyhnutná na budovanie svalovej hmoty: Bielkoviny pomáhajú obnovovať a opravovať svaly. Aminokyseliny v bielkovinách sú stavebnými kameňmi svalov, a ak ich nedodávate, nemôže dôjsť k žiadnemu skutočnému rastu. Získavajte bielkoviny z kvalitných zdrojov, odporúčame používať proteíny ONNIT ako jednoduchý a chutný zdroj.

Množstvo sacharidov a bielkovín, ktoré potrebujete, zvyčajne závisí od vašej hmotnosti, tréningu a vašich kondičných cieľov. Vo všeobecnosti platí, že konzumácia 20 - 40 gramov bielkovín je dobré číslo, na ktoré sa treba zamerať. (Presnejšie informácie o tom, koľko presne potrebujete, získate od svojho dietológa).

Proteín Onnit vanilková príchuť


Odporúčané produkty3